пʼятницю, 31 березня 2017 р.

                                                   1 клас
Урок  - КВК  «  Здоров’я  дитини – багатство
                               країни»    
 Мета. Формувати у дітей свідоме ставлення до власного здоров'я, розвивати словниковий запас. Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.
Обладнання: емблеми, на стіні плакати з висловами про здоров 'я.

І. Організація класу. Команди розташовані одна навпроти іншої. В усіх учнів емблеми, на стіні плакати з висловами про здоров 'я.


ІІ. Привітання команд.
Команда «Малятко».
Наш девіз.
Щоб здоровим довго жити,
Воду треба всім любити,
Мило, пасту, гребінець -
Будеш справжній молодець.

Команда «Здоров’ятко».
Наш девіз.
Якщо хочеш буть здоровим,
Про своє здоров'я дбай.
Своє тіло завжди вміло
І ретельно доглядай.

ІІІ. Конкурс «Хто більше»
Ведучий. З давніх часів український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров'я. Що бажали люди один одному, коли віталися і прощалися?
— Здоровенькі були.
— Дай, Боже, здоров'я.
— Доброго вам здоров'я.
— Здрастуйте.
— Бувайте здорові.
— Ідіть здорові.
ІV. Конкурс капітанів на кращого знавця прислів'їв про здоров'я.
— Здоров'я за гроші не купиш.
— Здоров'я побажаєш — щастя зустрінеш.
— Здоров'я — всьому голова.
— Бережи одяг, доки новий, а здоров'я — доки молодий.
— Здоровому все здорово.
— Праця — здоров'я, а лінь — хвороба.
— У здоровому тілі — здоровий дух.
— Здоров'я дорожче за багатство.
V. Вікторина.
1. Чому потрібно мити руки перед їжею?
2. Чому потрібно обрізати нігті?
3. Чому потрібно їсти в одні й ті ж години?
4. Яку їжу беруть руками?
5. Чому вранці обов'язково потрібно відкривати вікна?
6. Яким повинно бути взуття?
VІ. Фізкультурний конкурс.
Щоб озон ви всі вдихали,
Організм загартували,
Хай сміється дітвора,
Фізкульт-ура!
Конкурс на краще проведення ранкової зарядки.

VІІ. Практичний конкурс. Показати, як правильно чистити зуби.
VІІІ. Конкурс «Рекламний ролик» Прорекламувати мило, зубну щітку, пасту.
ІХ. Конкурс знавців лікарських рослин. Серед рослин відібрати лікарські і розповісти про їхні лікарські властивості.
Х. Конкурс «Хто більше розгадає загадок про людину»
1. Прийшла біда — тече вода. (Сльоза)
2. Завжди в роті, а не проковтнеш. (Язик)
3. Два брати через гору живуть і ніколи один до одного в гості не ходять. (Очі)
4. Що воно за штука, що день і ніч стука? (Серце)
5. Дві матері по п’ять синів мають. (Руки)
6. Ношу його багато років, а ліку йому не знаю.(Волосся)
7. Все життя вони ходять в обгону, а обігнати один одного не можуть. (Ноги)
8. У хлівці два рядки баранців, і всі біленькі. (Зуби)
ХІ. Підсумок.
 Послухайте вірш Ірини Кульської «Санкомісія»
Одарка і Таїсія -
Це наша санкомісія.
Ретельні санітарки
З Таїски та Одарки!
- Показуй руки, перший клас!
А вуха вимиті у вас?
Схвильована Таїска
Очима грізно блиска
І заявляє Віті,
Що в нього довгі нігті,
І вимага, щоб Мила
Чорнило з носа змила.
Одарочка не жартома
Зробила огляд партам
І виявила в Гоші
Під партою галоші,
А в парті у Параски
Шкуринки від ковбаски!
- А що в кишені в Прісі є,
Не бачиш ти, комісіє?
- Ах, Прісінько, яка ж ти в нас?!
Хіба насіння носять в клас?
Лузати - це негарно,
Це - ан-ти-санітарно!
Кишені зараз вивертай
І... санітаркам трошки дай... –
Одарка і Таїсія –
















Немає коментарів:

Дописати коментар