Тема уроку : Весняні
клопоти звірів і птахів.
Мета: уточнити
і рзширити уявлення учнів про весняні клопоти тварин у лісі,викликати
інтерес до пізнання природи, виховувати любов та бережне ставлення до тварин.
Тип уроку:комбінований.
І Організаційний
момент .
Учні : Добрий день шановним
гостям.
Діти , давайте щиро й
сердечно привітаємо одне одного :
Я
всміхаюсь сонечку !
Учні : Здрастуй ,
золоте !
Я всміхаюсь квіточці !
Учні : Хай вона росте
!
Я всміхаюсь дощику .
Учні : Лийся , мов з
відра .
Друзям усміхаюся .
Учні : Зичу їм
добра !
Повідомлення класного
гідрометцентру .
А зараз, відгадай!
Привітанням журавля
Я
пробуджую поля ,
Я
розтоплюю сніги,
Щоб жило
все навкруги.
Відгадайте, хто вона
Ця
красуня чарівна ? Весна .
Про весну йшла мова на
уроках природознавства .
Що ви знаєте про зміни в
природі навесні?
Я знаю :
-про зміни в неживій
природі
- про клопоти птахів і
звірів навесні
-як слід поводитися в
природі .
Розпочнемо роботу з гри
«Мікрофон». Розкажи, чому весняні місяці мають таку назву ?
А тепер – робота в групах
.Об`єдналися в групи .
І група .Які птахи
прилітають першими?
ІІ група .Які птахи
прилітають у квітні?
Готуючись до уроків, ви
шукали інформацію про
птахів з інтернета .До
вашої уваги інформація Слісаренка Дениса про весняні турботи птахів.
Учень захищає роботу.
- Чим
заклопотані пташки?
Охоронці звертаються до вас
! Показ слайду .
Фізкультхвилинка .
А зараз пташина вікторина .
Кожен
заслухається співом цього малесенького
співця
. (Соловей)
Стукіт
цього строкатого птаха ми чуємо цілий рік .
Високо в небо піднімаються
ці невеличкі сіренькі пташки і заливаються співом . (Жайворонок)
Птахи, що
селяться у своїх минулорічних квартирах.
- Чи
відбуваються зміни в житті звірів? Ось про це слухаємо Ільмінського
Михайла . Він розповість про вовка звичайного.
Захист презентації .
Які клопоти
навесні у звірів?
До вашої уваги інсценізація
– розмова звірят .
-Якими народжуються
їжаченята ?
- Чому білченяті не
холодно в дуплі ?
Послухайте прохання
охоронців природи. Слайд
Займи позицію ! Скажи свою
думку , чи потрібно допомагати звірам навесні ?
Які пташки
чекають на допомогу?
Робота в групах . Подумайте
і складіть листівку , де повідомите всім як слід поводитися людям серед природи
навесні ?
Підсумок уроку .
Який розділ вивчали на
природознавстві ?
Чи сподобалось вам на
уроці?
Який настрій у вас ?
Намалюйте смайлику настрій. Що ж ми знаємо про природу навесні розкажіть
молодшим товаришам .
Оцінювання знань .
Домашнє завдання :
Намалюйте свою сім`ю у лісі на відпочинку.
Немає коментарів:
Дописати коментар