неділя, 13 листопада 2016 р.

З досвіду роботи. Урок природознавства

Тема уроку : Весняні клопоти звірів і птахів.
Мета: уточнити і рзширити уявлення учнів про весняні клопоти тварин у лісі,викликати інтерес до пізнання природи, виховувати любов та бережне ставлення до тварин.
Тип уроку:комбінований.
Обладнання: Презентації учнів.



І   Організаційний момент .
Учні : Добрий день шановним гостям.
Діти , давайте щиро й сердечно привітаємо одне одного :
     Я всміхаюсь сонечку !
 Учні : Здрастуй , золоте !
      Я всміхаюсь квіточці !
 Учні : Хай вона росте !
       Я всміхаюсь дощику .
  Учні : Лийся , мов з відра .
       Друзям усміхаюся .
  Учні : Зичу  їм добра !

Повідомлення класного гідрометцентру .
А зараз, відгадай!
    Привітанням журавля
     Я пробуджую поля ,
    Я розтоплюю сніги,
    Щоб жило все навкруги.
    Відгадайте, хто вона
    Ця красуня чарівна ?       Весна .
Про весну йшла мова на уроках природознавства .
Що ви знаєте про зміни в природі навесні?
           Я  знаю :
-про зміни в неживій природі
- про клопоти птахів і звірів  навесні
-як слід поводитися в природі .
Розпочнемо роботу з гри «Мікрофон». Розкажи, чому весняні місяці мають таку назву ?
А тепер – робота в групах .Об`єдналися в групи .
І група .Які птахи прилітають першими?
ІІ група .Які птахи прилітають у квітні?
Готуючись до уроків, ви шукали інформацію про
птахів з інтернета .До вашої уваги інформація Слісаренка Дениса про весняні турботи птахів.
Учень захищає роботу.
-        Чим заклопотані пташки?
Охоронці звертаються до вас ! Показ слайду .
        Фізкультхвилинка .
А зараз пташина вікторина .
   Кожен заслухається співом цього малесенького
співця .      (Соловей)
    Стукіт цього строкатого птаха ми чуємо цілий рік .
Високо в небо піднімаються ці невеличкі сіренькі пташки і заливаються співом .  (Жайворонок)
   Птахи, що селяться у своїх минулорічних квартирах.
-        Чи відбуваються  зміни в житті звірів? Ось про це слухаємо Ільмінського Михайла . Він розповість про вовка звичайного.
Захист презентації .
   Які клопоти навесні у звірів?
До вашої уваги інсценізація – розмова звірят .
 -Якими народжуються їжаченята ?
 - Чому білченяті не холодно в дуплі ?
Послухайте прохання охоронців природи.  Слайд
Займи позицію ! Скажи свою думку , чи потрібно допомагати звірам навесні ?
   Які пташки чекають на допомогу?
Робота в групах . Подумайте і складіть листівку , де повідомите всім як слід поводитися людям серед природи навесні ?
Підсумок уроку .
Який розділ вивчали на природознавстві ?
Чи сподобалось вам на уроці?
Який настрій у вас ? Намалюйте смайлику настрій. Що ж ми знаємо про природу навесні розкажіть молодшим товаришам .
Оцінювання  знань .

Домашнє завдання :
     Намалюйте свою сім`ю у лісі на відпочинку.

Немає коментарів:

Дописати коментар