Тема уроку:Казки народів Європи.
Мета: закріпити знання з вивченої теми, розвивати вміння
читати, поповнювати словниковий запас, виховувати інтерес до читання.
Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок.
Хід уроку
I Організаційний момент.
Продзвенів
дзвінок,починається урок.
З чого ж нам його почати? Скоромовку розказати.
Поправляєм язички,щоб не
плутались значки.
Перший ряд вже починає -
Скоромовку промовляє.
Мама
вчить мене читати,вчить мене читати тато,
Вчить дідусь і вчить бабуся,скоро-скоро я навчуся
Другий ряд теж не дрімає і
швиденько промовляє.
Начитався букварика та й малюю косарика.
Коси сіно,косарику,на
своєму гектарику.
А тепер у класі тиша ,щоб
почуть розмову мишок.
Мишка
мишку запитала,що сьогодні поробляла?
Відказала мишка мишці букву А шукала в книжці.
Буду азбуку вивчати,щоб самій казки читати.
II Мотивація навчальної діяльності.
-До чого нас закликають скоромовки?
- Так,ці скоромовки нас закликають читати.Читати казки вірші,оповідання.
І сьогодні на уроці читання ми будемо з вами читати за особами,вибірково.
До нас на урок завітала чудова гостя.А ім `я її ви дізнаєтесь,коли складете слово
з цих букв.
Вірно,казка.
На уроці ми повинні знати
1.Визначення поняття казки.
2.Зміст прочитаних казок з теми.
На уроці ми повинні вміти
1.Визначати героїв казок.
2.Знаходити головну думку.
3.Виразно читати казки,читати в особах.
4.Цінувати нові знання.
ІІІ Повідомлення теми
уроку.
Діти,згадайте і скажіть,яку тему закінчили вивчати?
І
сьогодні на уроці ми підведемо підсумок по темі
Казки народів Європи. Ми побачимо,чи справді ви
любите читати казки,чи уважні ви читці,чи знаєте,якого народу ця казка.
- Що
таке казка?
-Які казки ми
читали? Якого народу ця казка?
- Як сонечко радує теплом і
світлом усе живе,так і казки зігрівають радістю,
Любов`ю і теплом душу і серце кожної дитини.
Тільки пригріло сонечко і з`явилась осіння
квіточка.
У неї на пелюстках написані
завдання,які ми з вами будемо виконувати,промовляючи слова.
Пелюсточку відірвем, знання свої доведем.
Завдання1.Читання в особах
англійської народної казки «Сорочаче гніздо».
Назвіть дійових осіб казки.
Хто буде читати слова
дрозда, сови, горобця, шпака, горлиці, сороки, автора?
Що у цій казці тобі не
сподобалося?
Чому вчить нас ця казка?
Молодці.
Пелюсточку відірвем,знання свої доведем.
Задання 2. Робота в групах.
«Зякої казки цей ланцюжок слів?»
Об`єдналися у групи. Разом прочитайте,подумайте
і відгадайте до якої казки належить цей ланцюжок?
Молодці.
Пелюсточку відірвем, знання
свої доведем.
Завдання 3. Робота в парах.
«З якої казки ці рядки?»
Кожній парі я даю картку
,на якій написане речення з казок народів Європи. Ви уважно читаєте і
пригадуєте, з якої казки ці рядки?А один учень доводить правильність відповіді.
А зараз відпочинемо.
Фізкультхвилинка.
Пелюсточку відірвем, знання
свої доведем.
Завдання 4.Чи уважний ти
читач?
-Діти, ви малювали малюнки
до казок,які вам найбільше сподобалися. Ось вони.
Подивились уважно. До якої
казки цей малюнок? Відкрийте підручники с.43.Знайдіть і прочитайте речення, які
можна підписати під малюнком.
Пелюсточку відірвем, знання
свої доведем.
Завдання 5. Гра «Впізнай
героя»
- На наш урок я запрошувала
гостей, але на жаль, вони не змогли приїхати і лише надіслали
телеграми. Підписів немає. Прочитай і здогадайся, від кого вони?
Пелюсточку відірвем, знання
свої доведем.
Завдання5. «Побудуй прислів`я».
Кожна казка нас вчить, як
слід жити і як не потрібно поступати.
Фізпауза.
У шкільній бібліотеці дуже
багато цікавих казок. Підіть і оберіть ту, яка вам сподобається.
-Який розділ ми закінчили
вивчати? Яка казка найбільше сподобалася?
-Ви добре працювали,
виразно читали, зміст казок знали, дійових осіб пізнавали, пелюсточки
відірвали, знання свої довели. Молодці. В дарунок вам зорепад.
Домашнє завдання.
Взяти в бібліотеці казки
народів Європи, прочитати.
І група-навчитися виразно
читати.
ІІ група-переказувати
казку.
Немає коментарів:
Дописати коментар