Мета:закріпити знання дітей про пори року, зміни в живій і неживій
природі, розвивати словниковий запас, виховувати любов до рідної природи.
Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок.
Обладнання: ілюстрації,картки, малюнки, овочі, фрукти.
Хід уроку
Шановні глядачі ! Сьогодні
ми проводимо вікторину « У царстві живої природи ». Ви повинні бути уважними і
активними . За кожну правильну відповідь
ви одержите фішки – жовті
листочки . Хто їх назбирає найбільше , той і стане переможцем . Відповідь без
дозволу не враховується і буде штрафуватися поверненням фішки . Ось такі
правила вікторини .
Рушаймо в дорогу !
І
зупинка . Згадай !
Скільки днів у році ? Назви пори року .
Яка зараз пора року ? А потім ?Розсипалися місяці.
Робота в групах .
Назви
місяців згадали. А тепер відгадайте , про який місяць іде мова ?
Під подушкою пакунки –
Миколайчика дарунки .
Трішки ще й почне свій лік ,
Не старий ,а Новий рік . ( Грудень )
Пухнастий білий сніг усе
вкриває ,
Різдвяна зірка в небі сяє .
Повсюди радість , щастя ,
сміх –
Цей місяць перший із усіх
. ( Січень )
Другий він в календарі
Холодно о цій порі .
Снігопади , завірюха .
Всі ховають в шапки вуха . ( Лютий )
Промінчик лагідно
всміхнувся ,
У лісі пролісок проснувся ,
Все прокидається від снігу
,
Стрічає дівчину – Весну
. ( Березень )
Квітнуть вишні , абрикоси ,
Зеленіють верби – коси …
І зайчик сонячний сміється
,
Бо теплий дощик з неба
ллється . ( Квітень )
П`ятим в гості він приходить
Із лепехою заходить .
У весни останній він ,
Далі літа чути дзвін
!
( Травень )
Полуничку у сметані
Приготуємо ми вранці .
Літо бавиться в дворі ,
Знов кусають комарі .
(
Червень )
Липи квіточками вбрались ,
Віддавати цвіт зібрались .
Покупатись кличе річка ,
Тепла в ній уже водичка . ( Липень )
ІІ зупинка . Гра «
Добери назви місяців »
…- рум`янець року .
…- жовтню син , а зимі
рідний брат .
…- стелить землю листям , а
грудень капустою.
…- пахне яблуками , а …-
капустою .
ІІІ зупинка . Гра «Овочі -
фрукти»
І група збирає овочі
, а ІІ – фрукти .
ІY зупинка . Гра «Вгадай плід!»
Жовтий ,
запашний , кислий - ….
Червоне
, рум`яне , кругле - …
Продовгуватий , зелений , колючий - …
Червоний
, круглий , соковитий- …
Жовта ,
солодка , запашна - …
- Які
рослини знаємо ?Розкажи про культурні . Дикорослі .
- Назви
органи рослини .
- А
зараз гра «М`яч передавай – органи
рослини називай !»
Y зупинка для уважних ! Гра «Відгадай , що зайве?
Прибігли тварини :
Вовки , зайці
, капустини , лисиці …
Ведмеді ,
сойки , картоплини …
Зайці ,білки ,
мишки , ялини …
Слони ,
бегемоти , картини …
YІ
Гра «Чарівна торбинка »
Визнач предмет на дотик .
YІІ
зупинка Гра «Істинне чи хибне висловлювання »
Говоримо про осінні
прикмети !
Ночі стали темні і довгі …
Вранці заморозки …
Сонце піднімається все вище
на небосхилі …
Червоніє і облітає
листя …
Птахи висиджують пташенят …
Часто гримлять грози …
Йдуть дощі …Молодці! Гарно
працювали.
Що вам найбільше
сподобалося на уроці? Яка гра була найцікавішою? Хто був найактивнішим на
уроці?
До нових зустрічей!
Немає коментарів:
Дописати коментар